Zwroty towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Emoli Bartosz Lipiński
Norwida 40/23
87-720 Ciechocinek

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Zwrot towaru – koszty przesyłki od sprzedawcy do konsumenta

Zgodnie z obowiązującym prawem (art. 12 ust. 1 pkt 10 ustawy konsumenckiej) kwota zwracanego towaru i przesyłki zostanie pomniejszona o najtańszą opcję przesyłki oferowaną przez sprzedawcę.

Zwrot towaru – koszty przesyłki od konsumenta do sprzedawcy

Zgodnie z obowiązującym prawem (Art. 23 ustawy konsumenckiej) konsument ponosi bezpośrednie koszty wysyłki towaru do dostawcy. To oznacza wysyłkę na własny koszt lub zgodę na obciążenie przez sprzedawcę.

Reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Emoli Bartosz Lipiński
Norwida 40/23
87-720 Ciechocinek

Pomoc

Jeżeli masz jakikolwiek problem, bądź potrzebujesz wsparcia merytorycznego i pomocy skontaktuj się z nami

+48 518 622 121
emoli.sklep@gmail.com

Sklep
Szukaj
Konto
0 Ulubione
1 Koszyk
Koszyk sklepowy