Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Zwrot towaru – koszty przesyłki od sprzedawcy do konsumenta
Zgodnie z obowiązującym prawem (art. 12 ust. 1 pkt 10 ustawy konsumenckiej) kwota zwracanego towaru i przesyłki zostanie pomniejszona o najtańszą opcję przesyłki oferowaną przez sprzedawcę.
Zwrot towaru – koszty przesyłki od konsumenta do sprzedawcy
Zgodnie z obowiązującym prawem (Art. 23 ustawy konsumenckiej) konsument ponosi bezpośrednie koszty wysyłki towaru do dostawcy. To oznacza wysyłkę na własny koszt lub zgodę na obciążenie przez sprzedawcę.
Reklamacje
Składanie reklamacji W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Emoli Bartosz Lipiński Norwida 40/23 87-720 Ciechocinek
Pomoc
Jeżeli masz jakikolwiek problem, bądź potrzebujesz wsparcia merytorycznego i pomocy skontaktuj się z nami