Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Emoli Bartosz Lipiński
Norwida 40/23
87-720 Ciechocinek
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Zwrot towaru – koszty przesyłki od sprzedawcy do konsumenta
Zgodnie z obowiązującym prawem (art. 12 ust. 1 pkt 10 ustawy konsumenckiej) kwota zwracanego towaru i przesyłki zostanie pomniejszona o najtańszą opcję przesyłki oferowaną przez sprzedawcę.
Zwrot towaru – koszty przesyłki od konsumenta do sprzedawcy
Zgodnie z obowiązującym prawem (Art. 23 ustawy konsumenckiej) konsument ponosi bezpośrednie koszty wysyłki towaru do dostawcy. To oznacza wysyłkę na własny koszt lub zgodę na obciążenie przez sprzedawcę.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Emoli Bartosz Lipiński
Norwida 40/23
87-720 Ciechocinek
Jeżeli masz jakikolwiek problem, bądź potrzebujesz wsparcia merytorycznego i pomocy skontaktuj się z nami
+48 518 622 121
emoli.sklep@gmail.com
Odbierz rabat 20% na Twoje pierwsze zamówienie
Użyj powyższego kodu, aby uzyskać 20% zniżki przy pierwszym zamówieniu podczas realizacji transakcji
Możesz sprawdzić wszystkie dostępne produkty i kupić je w sklepie
Wróć do sklepu